Lubię to!

czwartek, 17 lipca 2014

Powitanie i o tym co nas czeka:)



Kochani,
przepraszam Was za jakość video -- totalna amatorszczyzna, wiem, że żadna ze mnie oratorka, nie mam przygotowanego przemówienia -- to tylko szybka, spontaniczna i bardzo chaotyczna odpowiedź, bo zupełnie nie spodziewałam się tego, że nagle zrobi się nas tak wiele! Przy okazji wydało się, że może udało mi się ujarzmić niedoczynność, ale wciąż zdarzają mi się bezsenne noce, po których mam problemy z koncentracją tak jak tutaj. Poniżej uzupełniam to, co umknęło mi w filmiku.


Nie jestem lekarzem, dietetykiem, trenerem personalnym ani specjalistką od chorób tarczycy, jestem osobą, która na co dzień walczy z niedoczynnością tarczycy i na razie wygrywam 16:8. Nie, nie jestem drugą Ewą Chodakowską. Jeżeli przeszkadza Ci to, że Ewa wciąż będzie się tu pojawiać i że czuję się wobec niej wdzięczna, zawsze możesz poszukać inspiracji gdzie indziej:)

Proszę, nie traktuj tego co mówię lub piszę jako wyroczni, jesteśmy tutaj, żeby podjąć dyskusję i wymieniać się uwagami. Szczerze liczę na to, że zasypiecie mnie stosem porad, zdjęć Waszych posiłków, przemian i pomysłów na uporanie się z dodatkowymi kg:) Mam świadomość tego, że muszę jeszcze dużo przeczytać na ten temat, na razie opowiadam Wam o tym co zadziałało w moim przypadku i na moim ciele.


Obiecane linki:

Lista polecanych endokrynologów:)  - link jest już aktywny! Edytuj:)


 Dieta Ewy Dąbrowskiej na moim blogu  i oficjalnej stronie pani doktor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz